martes, 4 de mayo de 2010

ACTIVITAT AMB EL PLÀNOL

¿Què vos ha paregut l’activitat que hem realitzat amb el plànol?


A mi m’ha paregut molt divertit treballar amb un plànol. A més és la primera vegada. M’ha paregut molt divertit perquè hem identificat moltes coses que jo no coneixia. També hem subratllat la nostra casa, el cole…SANDRA PAYA

A mi l’activitat del plànol m’ha paregut molt divertida perquè és com un joc de detectius havíem de trobar edificis i fer cercles de colors. DAVID HERRERO

M’ha agradat molt perquè he après molt. Ha estat molt interessant. M’he fet un poc embolic buscant la meua casa però al cap i a la fi l’he trobada. El que més m’ha cridat l’atenció és el centre històric perquè m’agrada el traçat irregular. LIA.

A mi m’ha paregut molt divertit, perquè ho hem fet entre tots i el que més m’ha agradat ha sigut trobar les escoles. ANGELA.

M’ha paregut molt especial perquè buscant he conegut altres carrer i he vist els polígons industrials. DAVID QUILES.

És una activitat molt divertida. M’ha agradat molt perquè l’hem fet tots junts. SANDRA CERRO.


M’ha paregut molt interessant perquè mai havia vist un polígon industrial per dalt. SAMUEL.

A mi m’ha paregut molt xula perquè havíem de trobar coses del poble de Petrer i coses que no coneixia. CARLOS.

M’ha encantat, sobre tot que he vist Petrer des de lluny i com que mai havia vist un plànol doncs m’ha encantat. LUCIA.

M’ha agradat molt l’activitat, he après moltes coses i ha sigut molt divertit... SARA

M’agraden molt tots els treballs que fem perquè són molt divertits i sobre tot el que hem fet amb el plànol. PAULA MARTÍN.

M’ha agradat molt perquè he vist la localitat i ix el meu parc. També és la primera vegada que utilitze un plànol. PAU NAVARRO.

A mi m’ha agradat molt esta activitat perquè hem treballat amb el plànol, hem pintat amb colors i he vist moltes cases al casc antic... Ha estat molt xulo. MARIA.

M’ha encantat i m’he divertit molt buscant carrers. M’han ajudat una mica i he hagut de demanar colors com el gris. Havien alguns colors que no es notaven. ÀFRICA.

A mi me ha agradat molt perquè he vist moltes coses que no sabia i molt carrers que no coneixia. CLAUDIA.

A mi m’ha agradat molt el plànol perquè mai havia treballat amb un i m’ha sorprès moltes coses que havien al plànol. A més, també m’ha agradat encerclar i he après molt. PAULA SÁNCHEZ.

A mi m’ha agradat l’activitat que Eloïsa ha fet amb el plànol, ha sigut molt divertida. RICARDO.

M’ha paregut molt interessant perquè mai havia tocat un plànol i he descobert més carrers, ciutat i pobles. PABLO VERDÚ.

Per a mi el plànol és molt divertit. He après molts polígons industrials, barris moderns...
PAU BELTRÁN

M’ha paregut un èxit per a mi. Però hem estat un poc revolucionats. NEREA.

He après els llocs i els mapes... ANTONIO.

M’ha agradat molt quan hem buscat les nostres cases i hem fet el camí fins a l’escola, i quan havia que buscar el centre històric de Petrer. M’ha paregut molt divertida l’activitat del plànol. XAVIER

M’ha agradat l’activitat perquè esta fent tonteres. Perquè les cases irregulars estan per a mi molt gracioses. MIGUEL

A mi m’ha paregut molt bé perquè he après el nom dels carrers. M’ha agradat el Campet, la meua casa està a la plaça Paco López Pina. ROSA

No hay comentarios:

Publicar un comentario